یزدفردا :شایعه ای به صورت پیام کوتاه مبنی بر   رد صلاحیت حجت الاسلام مهدی کروبی شب گذشته به صورت گسترده  منتشر شد  که هنوز منابع رسمی شورای نگهبان این خبر را تایید ننموده اند.

به گزارش یزدفردا به نقل از منایع آگاه نزدیک به حزب اعتماد ملی : حجت اسلام مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی ایران که در سه دهه انقلاب با مسئولیتهایی همچون امیرالحاج ایران  ،بنیانگذار و رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ،چند دوره ریاست مجلس شورای اسلامی  در پست های حساسی انجام وظیفه نموده است و از افراد آزمایش پس داده انقلاب و همچنین انگشت شماری است که در هدایت و همراهی انقلاب به زلالی وصداقتشان دوست و دشمن اعتراف دارند  وبرای تصدی پست ریاست جمهوری  دهم هم  نامزد شده است   .

همین گزارش می افزاید : پخش چنین شایعات و همچنین تخریب های سریالی بعضی از رسانه های مکتوب که از بودجه عمومی ارتزاق می نمایند در راستای هم و در جهت تضعیف جایگاه مردمی مهدی کروبی می باشد .

این منبع آگاه در پایان اظهار امیدواری نمود تا با برخورد قاطع با اینگونه حرکتها در جحت سالم سازی فضای انتخابات گام برداریم و نگذاریم که یاران انقلاب بدست عوامل نا آگاه تخریب شوند .

امید می رود ظرف ساعات آینده اطلاعات کاملتری در اختیار  رسانه ها قرار گیرد .

البته کروبی در مورد رد صلاحیت خود اینچنین اظهار نظر نموده بود:کروبي:اگر رد صلاحيت شدم مي گويم چه مي کنم 

کروبي، درباره تائيد يا رد صلاحيت خود در انتخابات آينده رياست جمهوري گفت: من مطمئنم رد صلاحيت نمي شوم چون از نيروهاي اوليه انقلاب هستم و اگر رد شدم آن وقت مي گويم چه مي کنم.

دبيرکل حزب اعتماد ملي ايران با اشاره به برخي شايعات درباره کناره گيري وي از شرکت در انتخابات آينده رياست جمهوري گفت: من انصراف نمي دهم و از حضور "ميرحسين موسوي" نيز استقبال مي کنم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مهدي کروبي ظهر يکشنبه در جمع دانشجويان، جوانان و ورزشکاران در هتل طهماسبي گرگان درباره شرايط انتخاباتي عنوان کرد: اکنون ديگر بحث اجماع دير شده و هر يک از افراد بايد کارشان را انجام دهند و افکار عمومي خود بهتر تشخيص مي دهند به چه سمتي بروند و به سمتي که مي خواهند مي روند.

 وي بيان داشت: من به هيچ وجه انقلاب را رها نمي کنم و براي صيانت از آرمانهاي انقلاب از حق خود دفاع مي کنم.وي افزود: دوران کنوني با وضعيتي که کشور دارد و بودجه اي که تصويب مي شود، دوران سخت و دشواري است و اگر در اين دوره انتخابات پيروز شويم بايد تلاش و برنامه ريزي صورت گيرد و صرفه جويي کرد.

حجت الاسلام کروبي عنوان کرد: اکنون دولت به گونه اي برخورد مي کند که نمي دانيم چقدر ارز داريم. دولت به مردم يک حرف مي زند و مجلس نيز حرف ديگري مي زند و ما نمي دانيم معوقه بانکها چقدر است.

یزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا